מדיניות משלוחים והחזרות
ביטול רכישות
עם קבלת המוצרים לידיו, במעמד האספקה יבדוק המשתמש את הפריט מיד עם קבלתו ויודיע למפעילה אם הפריט שהתקבל פגום או שונה מהותית מכפי שמופיע באתר (בכפוף להוראות תנאי שימוש אלה). במקרים כאמור, יהיה המשתמש רשאי לבטל את העסקה בהתאם ובכפוף להוראות תנאי השימוש ובכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 והתקנות מכוחו (החוק והתקנות יכונו יחד להלן: “חוק הגנת הצרכן”).
יובהר כי חתימת המשתמש על טופס קבלת המשלוח מהווה הסכמה כין המשתמש ו/או מי מטעמו שקיבל את המשלוח בדק את תקינות המוצרים ואת איכותם.
יובהר, כי במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם, רשאית המפעילה לגבות דמי ביטול כקבוע ובהתאם לחוק הגנת הצרכן, ואשר יסתכמו לשיעור של 5% מסכום העסקה או 100 ש”ח, לפי הנמוך מבניהם. במקרה של ביטול שנעשה לאחר מועד שליחת הפריטים למשתמש, לא יוחזרו למשתמש דמי המשלוח.
ביטול עסקה יעשה באמצעות פנייה ישירה לשירות לקוחות האונליין של המפעילה הפועל באפליקציית המסרים (‘WhatsApp’) בלבד, בימים א’ – ה’, בין השעות 09:30 – 17:00 או לחלופין לכתובת הדוא”ל של שירות הלקוחות כפי שמופיעה באתר עד 24 שעות בלבד מרגע ביצוע ההזמנה.
לצרכי משלוח דואר רשום ופניות בכתב, כתובת המפעילה הינה חוצות היוצר 14, אשקלון. [לא תתאפשר החזרת מוצרים באמצעות שליח מטעם המפעילה ו/או באמצעות דואר ישראל) – המשתמש נדרש להגיע באופן פיזי לבצע את החזרת המוצרים במחסן המוצרים של המפעילה אשר בכתובת שלעיל].
כדי לאפשר לנו לספק את המוצר המבוקש בזמן הקצר ביותר, ההזמנות עוברות לתהליך הייצור 24 שעות לאחר אישור ההזמנה. בשל אופי התהליך הייצור, החל מרגע העברת ההזמנה לייצור, לא ניתן יהיה לבטל את ההזמנה או לבקש החזר כספי עבור המוצר כלל.
יובהר כי כל הזמנת פלטה ו\או כל חיפוי קיר באשר הוא מגיע בגודל קבוע של 1.5 מטר רוחב ו3 מטר גובה.
כל פלטה ו/או כל חיפוי קיר אחר, יותקן כך שדוגמתו תשתלב בהלימה עם הפלטה הקודמת. כל רצף של פלטות, עד למקסימום 4 פלטות (השקולות ל-6 מטרים רוחב), יחשב כיחידה אחת מבחינת המשכיות הדוגמה. לאחר מכן, הדוגמה תחזור על עצמה מההתחלה.
המוצרים המוצגים באתר עומדים למכירה בחנות המפעילה עד גמר המלאי או עד למועד מוקדם לכך, לפי שיקול דעתה הבלעדי של המפעילה.
החזר כספי יבוצע אך ורק באמצעות זיכוי כרטיס האשראי בו בוצעה העסקה, וזאת תוך 14 ימים ממועד קבלת המוצר שביקש המשתמש להחזיר. המפעילה רשאית לגבות דמי ביטול, כמפורט לעיל.
החלפת המוצר במוצר אחר תיעשה במחסן המפעילה שכתובתו מופיעה לעיל או כפי שיוסכם בין הצדדים, בהתאם למדיניות החזרת מוצרים הנהוגה ברשת חנויות המפעילה, כפי שתעודכן מעת לעת, וזאת בתוך 14 ימים מרגע קבלת המוצרים (עבור מוצרים שהוזמנו במשלוח) או מרגע קבלת הודעה שהמוצרים מוכנים לאיסוף (עבור הזמנות באיסוף עצמי) ובתנאי שלא נעשה במוצר שימוש כלשהוא והוא עומד בדרישות תקינות המוצרים המופרטות לעיל.
עבור מוצרים הנרכשים במכירת חיסול / סייל/ מכירת האוטלט תתאפשר החזרה ו/או החלפה עד 5 ימים בלבד מרגע קבלת המוצרים (עבור מוצרים שהוזמנו במשלוח) או מרגע קבלת הודעה שהמוצרים מוכנים לאיסוף (עבור הזמנות באיסוף עצמי) ובתנאי שלא נעשה במוצר שימוש.
במעמד ביצוע ההחזרה/ההחלפה תבוצע בדיקת תקינות המוצרים ע״י נציג מטעם המפעילה, מוצרים שאינם עומדים בדרישות תקינות המוצרים המפורטים לעיל לא יוחזרו/ יוחלפו ולא תתאפשר קבלת החזר כספי / קרדיט למימוש באתר עבורם.
פריט אשר הוחלף לא יינתן עליו החזר כספי, יהיה ניתן לקבל עליו קרדיט למימוש באתר.
בנסיבות כאמור רשאית המפעילה לבטל את העסקה, ללא חיוב דמי ביטול, או להציע למשתמש מוצר חלופי שווה ערך, לפי שיקול דעתה ובהתאם לנסיבות הביטול. בוטלה מכירה כאמור לא תהא המפעילה אחראית ולא תישא, בכל מקרה, בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי, לרבות אך לא רק נזק בגין רכישת המוצר ו/או השרות אצל צד שלישי במחיר גבוה יותר.
זכות החברה לביטול
המפעילה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק בכל עת, על פי שיקול דעתה, לבטל עסקת רכישה שביצעה משתמש, לרבות, אך לא רק, בכל אחד מהמקרים הבאים:
- לאחר סיום עסקת הרכישה התברר כי הפריט אזל מהמלאי.
2. לא נקלטו במערכת פרטי כרטיס האשראי ופרטיו המלאים של המשתמש.
3. בכל מקרה שבו נעשתה פעולה בניגוד לתנאי שימוש אלה.
4. המשתמש פעל באופן בלתי חוקי ו/או בניגוד להוראות הדין.
5. המשתמש מסר בעת ביצוע עסקת הרכישה ו/או לאחר מכן פרטים שגויים.
6. המשתמש ביצע מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע במפעילה ו/או במי מטעמה ו/או בפעילותו התקינה של האתר ו/או בצד ג’ אחר כלשהוא.
7. המפעילה סבורה כי בכוונת המשתמש למכור את הפריטים, שנרכשו על ידה באמצעות האתר, לצד ג’ כלשהוא. בהקשר זה המשתמש מאשר ומתחייבת כי לא ימכור מוצרים שרכש באתר לצד ג’ כלשהוא.
8. במקרה בו אין באפשרות המפעילה לבצע ניהול תקין של האתר, לספק למשתמש את המוצרים ו/או לעמוד בהתחייבות אחרת שלה, וזאת בשל כוח עליון כהגדרתו לעיל ולרבות תקלות מחשב, תקלות במערכת טלפונים או תקלות במערכות תקשורת אחרות, חבלה כלשהי או אירוע בטחוני.
משלוחים ,זמני אספקה ואיסוף עצמי
האתר יתחיל משלוח מוצר רק עם אישור תשלום מחברת האשראי – דהיינו מוצר אשר שולם במלואו.
לאחר מכן המוצר יסופק לכתובת שמסר הלקוח במהלך ביצוע ההזמנה המקוונת.
המשתמש יהיה רשאי לבחור בין איסוף הפריטים המוזמנים לבין ביצוע משלוח ליעד שיבחר. במקרה של איסוף, המשתמש יוכל לאסוף את ההזמנה שביצע באתר בתוך 5 ימי עסקים, ולאחר קבלת הודעה לדואר האלקטרוני ו/או לטלפון הנייד שלו ו/או הודעה טלפונית שתימסר על ידי המפעילה, בהתאם לשיקול דעתה, כי המוצרים ממתינים למשתמש במקום האיסוף. מקום האיסוף יהא במחסן המפעילה חוצות היוצר 14, אשקלון ובשעות פעילות המחסן בימי חול בין השעות 8:30-16:30 08:30-12:30. יצוין כי יכול ומעת לעת מועדי פתיחת המחסן ישתנו ובהתאם יש בכל מקרה לשים לב להנחיות כפי שישלחו כאמור ע”י המפעילה בהודעות האיסוף.
בחר המשתמש במשלוח המוצרים הנרכשים, יהיה המשתמש רשאי לבחור במשלוח עד קו מדרכה לכתובת שסיפק במעמד ההזמנה ו/או ליעד אחר, לפי בחירתו ובתנאי שהמפעילה מספקת מוצרים לכתובות אלו. כלל המשלוחים של כל המוצרים הנמכרים באתר המפעילה הינם עד קו מדרכה בלבד. תשלום עבור המשלוח יתבצע באמצעות כרטיס האשראי ויצטרף לתשלום עבור הפריטים ולא יהיה ניתן לביטול מכל סיבה שהיא, למעט על פי הוראות הדין החל. אספקת המוצרים מהאתר נעשית על ידי שימוש בחברת שילוח חיצונית ונעשית בכפוף מדניות חברת השילוח, כפי שתתעדכן מעת לעת והחברה אינה אחראית לפעילות ופעולות חברת השילוח החיצונית.
זמני אספקת המוצרים כפי שמצוינים באתר הינם ב”ימי עסקים” בלבד, קרי, ימי חול, מראשון ועד חמישי, ואינם כוללים את ימי שישי ושבת, ערבי חג וימי חג (חול המועד), החל משעה 09:30 ועד לשעה 21:00. הזמנה שבוצעה לאחר השעה 16:00 או ביום שאינו יום עסקים, תחשב לצורך חישוב מועד האספקה של חברת השילוח, כאילו בוצעה ביום העסקים שלמחרת.
אספקת מוצרים שנרכשו באתר ונמצאים במלאי הינה עד 14 ימי עסקים.
אספקת מוצרים שנרכשו באתר ואינם נמצאים במלאי הינה עד 21 ימי עסקים.
מועד אספקת המשלוח יתואם מראש עם המשתמש ע״י שירות לקוחות האונליין.
המשתמש מחויב לאשר את מועד המשלוח מראש וידוע לו באופן ברור שאספקת המוצרים הינה עד קו מדרכה בלבד.
היה והלקוח אישר את מועד אספקת המוצרים ולא קיבל את המשלוח, המפעילה תהא רשאית לגבות מהשתמש חיוב עבור משלוח נוסף.
היה והמשתמש מבקש לשנות את מועד המשלוח לאחר שאושר על ידו, יעדכן את המפעילה באמצעות שירות לקוחות האונליין שלה לפחות יום עסקים 1 מראש.
משלוחים עבור מוצרים המוגדר כ״מוצר הזמנה מוקדמת״ יסופקו עד 45 ימי עסקים מיום ההזמנה.
הזמנת מוצרים ב״איסוף עצמי״ למוצרים המוגדרים כ״מוצר הזמנה מוקדמת״ יהיו מוכנים לאיסוף תוך 45 ימי עסקים מיום ההזמנה.
יתכן שזמן האספקה ליישובים, עיירות, מושבים, קיבוצים, מועצות ויעדים מרוחקים יהיה ארוך מהרגיל וכאמור הינו תלוי במועדי וזמני אספקת המשלוחים אצל חברות השילוח. במקרה שחברת השליחות לא מבצעת משלוחים ליעד שציין המשתמש באתר, המפעילה תשלח את הפריטים באמצעות דואר רשום. אספקת הפריטים כאמור על ידי דואר ישראל באמצעות דואר רשום תהא בכפוף למדיניות דואר ישראל, כפי שתתעדכן מעת לעת, המפעילה רשאית לגבות עלויות שילוח נוספות עבור ישובים מרוחקים – בהתאם למדיניות המשלוחים באתר. העלות הנוספת תתווסף לעלות המשלוח ששולמה בעת הרכישה באתר.
מובהר, כי זמני האספקה המפורטים לעיל הינם זמנים משוערים וכי ייתכנו שינויים ו/או עיכובים בזמני האספקה עקב נסיבות התלויות בחברות השליחויות ו/או צדדי ג’ אחרים, ושאינם תלויים במפעילה. המשתמש מאשר כי ידוע לו כי יכול ואספקת המוצרים תיעשה בתוך זמן קצר או ארוך יותר מן הזמן המשוער וכן, מאשרת כי ידוע לו כי המפעילה לא תהא אחראית לאיחור באספקת המוצרים במקרים אלו, לרבות במקרה של “כוח עליון”, ומבלי לפגוע בכלליות האמור, מלחמה, פעולות איבה, מצבי חרום ונזקי טבע ו/או שביתה ו/או השבתה אצל ספקי הסחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים וכן מכל סיבה אחרת, שאינה בשליטת המפעילה. בכל הנוגע לאספקת מוצרים לאזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, לאחר ביצוע ההזמנה יצוין בפני המשתמש כי אין אפשרות לספק את המוצרים למקום המבוקש ויינתנו חלופות אספקה במיקומים סמוכים, אשר על המשתמש לאשרם לצורך השלמת ואישור מועד האספקה.
מובהר, כי המפעילה אינה מתחייבת לזמן אספקה, כפי שמוגדר לעיל, כאשר הפריטים (כולם או מקצתם) חסרים במלאי – או אז תמסור המפעילה הודעה על כך למשתמש, אשר יהיה רשאי לבטל את ההזמנה, ללא תשלום קנס כלשהו, והכל בהתאם לפרטים שהזין המשתמש באתר. המפעילה לא תהא אחראית לכל עיכוב באספקת המוצרים למשתמש ו/או אי אספקתם, שייגרם בשל פרטים שגויים ו/או לא מדויקים ו/או בלתי מלאים, שמסר המשתמש.
אספקת הפריטים יוכל ותותנה בהצגת תעודת הזהות של המשתמש וכן בהצגת מספר אישור ההזמנה, כפי שיתקבל ממערכת ההזמנות בגין ביצוע העסקה, זאת עפ”י שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט של המפעילה. מוסכם כי המפעילה ו/או מי מטעמה תהא רשאית לדרוש כל אמצעי זיהוי נוסף, עפ”י שיקול דעתה, כתנאי למסירת הפריטים לידי המשתמש.
דמי משלוח- בנוסף למחיר המוצרים שהוזמנו, המזמין יידרש לשלם דמי משלוח. הסכום הספציפי של דמי המשלוח יוצג בסוף תהליך ההזמנה, בהתאם לשיטת המשלוח שנבחרה, אלא אם צוין אחרת.
דמי המשלוח יהיו כלולים בסך התשלום עבור המוצר. במקרים של תשלומים באמצעות כרטיס אשראי, האתר עשוי לכלול את דמי המשלוח בחיוב התשלום הראשוני.
האתר לא יישא באחריות לכל עיכוב, אי אספקה או שיבושים שיגרמו מהסיבות הבאות:
- כוח עליון, לרבות אך לא מוגבל למלחמה, פעולות צבאיות, מצבי חירום, אסונות טבע או אירועים שאינם בשליטת האתר, כגון שביתות וסגירות המשפיעות על ספקים או שירותים הדרושים לייצור, אספקה או הובלת מוצרים.
- כל סיבה שאינה בשליטת האתר ו/או החברה.
- סיבות הקשורות למוביל המשלוח.
זמני אספקת המוצרים הנקובים חלים רק על ימי עסקים שהם מיום ראשון עד חמישי, למעט ימי שישי, שבת, ערבי חג, וחגים.
במידה ומוצר לא נמסר בתקופת האספקה המצוינת באתר, על הלקוח להודיע על כך מיידית לאתר. במקרים כאלה יחושב זמן אספקה חדש ממועד התיאום למשלוח החדש.
חלה חובה על הרוכש לספק פרטים מדויקים ועדכניים. אם מוצרים יוחזרו לחברה עקב פרטים שגויים, המזמין יהיה אחראי על דמי המשלוח והטיפול.
אפשרויות התקנה
החברה מציעה שירות התקנה אופציונלי בתשלום נוסף, הכולל הגעה של מתקינים מוסמכים לבית הלקוח לצורך התאמה אישית של המוצר לחלל הרצוי. התאמה זו עשויה לכלול חיתוך של חלקים מהמוצר. הלקוח מאשר כי הוא מודע לצורך בחיתוך לצורך ההתאמה. עלות ההתקנה, לרבות עלות החומרים והשירות, תשולם ישירות למתקינים ולא לחברה. החברה אינה אחראית לתשלום זה ואינה צד בעסקה בין הלקוח למתקינים.
ככל ויבחר הלקוח לבצע התקנה באופן עצמאי לידיעתו כי המוצר מסופק כיחידה בגודל קבוע. התקנת המוצר על ידי הלקוח מחייבת ביצוע חיתוך והתאמה של המוצר למידות המדויקות של השטח המיועד לחיפוי. החברה אינה אחראית לכל נזק שייגרם למוצר או לשטח כתוצאה מחיתוך או התאמה עצמאית.
התשלום והבטחתו
תשלום עבור מוצרים יכול להתבצע באמצעות כרטיס אשראי או באמצעות שירות לפי שיקול דעתה של הנהלת האתר.
במידה והלקוח בוחר לשלם בכרטיס אשראי, עליו למסור פרטים לרבות מספר כרטיס אשראי, תעודת זהות, סוג הכרטיס ותאריך תפוגה.
הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לשנות אמצעי תשלום זמינים, להכניס חדשים, ולהחיל הסדרי תשלום שונים עבור כרטיסי אשראי או אמצעי תשלום שונים המאושרים על ידי הנהלת האתר.
לאחר הזנת פרטי התשלום בטופס ההזמנה המקוון, הלקוח יקבל אישור במייל המעיד על קבלת פרטי ההזמנה. חשוב לציין כי אין באישור זה משום התחייבות מצד הנהלת האתר לספק את המוצרים שהוזמנו. זה פשוט מאשר את קבלת פרטי ההזמנה.
מיד לאחר ביצוע ההזמנה תאמת הנהלת האתר את אמצעי התשלום שנבחר. הלקוח יקבל הודעה לאחר אישור ההזמנה, ועלות השירות תחויב בחשבונו.
במידה והעסקה לא אושרה על ידי חברת האשראי, או כל אמצעי תשלום זמין אחר באותו מועד, הלקוח יקבל הודעה על כך. לאחר מכן, הנהלת האתר תפנה אל הלקוח כדי להשלים או לבטל את העסקה.
אישור הרכישה מותנה בזמינות המוצר הנרכש במלאי במועד האספקה המבוקש או במועד ביצוע ההזמנה. במידה והמוצר אינו במלאי ולא הורד מהאתר עד למועד ההזמנה, הנהלת האתר אינה מתחייבת. עם זאת, אם בוצע תשלום, הנהלת האתר תחזיר את הסכום ששולם או תבטל את החיוב.
חשוב לציין שייתכנו מצבים בהם פריט מוצג כמו במלאי באתר אך למעשה אינו זמין. במקרים כאלה העסקה תבוטל, וללקוח לא תהיה כל תביעה. עם זאת, הם יקבלו החזר עבור הסכום ששולם.
מועד האספקה יחושב ממועד אישור העסקה על ידי חברת האשראי או אישור מחשבון או שירות ארנק אלקטרוני מאושר אחר. אם הלקוח חויב בטעות על ידי חברת האשראי, עליו להודיע להנהלת האתר על מנת לקבל זיכוי בהתאם.